Školení komunikačních dovedností pro referentky obchodu
Prozákaznická orientace pro prodejce. Cílem tréninku bylo naučit se ovládat komunikaci se zákazníkem, ovládat neverbální komunikaci a konfliktní situace, cross-selling, hlavní body reklamačního řádu.
Školení prezentačních technik a lektorských dovedností pro budoucí interní lektory Praha Zličín a Praha Černý Most.
Obchodní dovednosti a teambuilding pro obchodní zástupce firmy z celé republiky. Cíle školení: zvládání námitek zákazníků, komunikace s problémovými zákazníky, pokročilé obchodnické techniky
Večer stížený běh k mnichovi, následně je přepadl krvavý pes, vše na motivy povídky „Loupežníci z Quinburgu“
Principy lepší komunikace s muži, fáze budování partnerského vztahu
Přednáší: Ing.Eva Hof a MUDr. Gábina Rybářová
Síla myšlenky aneb, jak myslíme, tak i jednáme
Přednáší: Ing.Eva Hof a MUDr. Gábina Rybářová
Jak odolat stresu, syndrom vyhoření a jak se prosadit v životě a delegovat úkoly
Přednáší: Ing.Eva Hof a MUDr. Gábina Rybářová
Otevřený seminář pro vedoucí managery
Obsah: Aktivizace obchodníků ke změnám, plánování a řízení obchodního týmu, vybudování motivačního systému, modely odměňování ( projektové odměňování, MBO odměňování, Balanced Scorecard)
Konferování fóra v KC Green Point Praha
Prozákaznická orientace pro nové prodejce- zásady správné komunikace se zákazníkem, základní etiketa v komunikaci. Kdo je váš zákazník? Typicky nepříjemné situace se zákazníkem, jak a proč vznikají konflikty. Kdy je vhodný okamžik podpořit zákazníka ke koupi. Jaké přesvědčovací argumenty můžeme používat? Vím, co nabízím? Návody na efektivní řešení reklamací.
3 cykly seminářů na téma: Firemní kultura, firemní hodnoty, vývoj firmy a trhů
Obsah: tvorba firemní kultury, filozofie, firemní komunikace. Srovnání firemní kultury Preciosa s jinými společnostmi. Firemní kultura, jako konkurenční výhoda. Vytváření prostředí důvěry. Hodnoty základní, instrumentální a orientační. Artefakty materiální a nemateriální povahy. Fyzické a sociální prostředí.
Cyklus seminářů pro profesory a asistenty na téma:
celoroční projekt se semináři- Týmová spolupráce-5 dnů, Seberozvoj-5 dnů, Komunikace- 5 dnů, vždy zakončeno certifikačním dnem s testem
dokončení seminářů „Řízení a adaptace nováčků“
Obchodní dovednosti aneb bez cross-sellingu to dnes již nejde. Zároveň workshop pro dceřiné společnosti AUKRO, PayU, NetDirect, AdMarket, AGMedia – zakončený nočním teambuildingem
Obchodní dovednosti 4 dny
Školicí téma: Prezentace nabídky a Jak zvládnout námitky
Školicí téma:Prezentace nabídky, Jak zvládnout námitky
4 školící dny- Jak vést hodnotící pohovory, Hodnocení podřízených zaměstnanců
10 školících dnů na téma: Řízení a adaptace nováčků pro vedoucí kanceláří
Projekt z ESF EU-Otevřený úřad -Efektivní řízení lidských zdrojů, Hodnocená podřízených zaměstnanců, Nábor a výběr zaměstnanců, Organizační změna a propouštění zaměstnanců
FN České Budějovice, FN Hradec Králové, Zlín – v Krajské nemocnici Tomáše Bati, Nový Bydžov, Vojendká nemocnice v Olomouci: vždy – 3 školící dny TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE, 3 školící dny KOMUNIKACE vč. certifikace
Trénink obchodních manažerů vč. koučinku managmentu
1 den školení OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ
Právní kancelář projektz ESF EU- 16 školících dnů na téma:
Etiketa a obchodní korespondence, Péče o klienta, Firemní kultura v písemné komunikaci
1 den školení -TYPOLOGIE, MOTIVACE A FÁZE OBCHODNÍHO ROZHOVORU + 1 den obchodních dovedností
2 dny obchodních dovedností
2 dny obchodních dovedností